Розділ IV СОЦІАЛЬНІ ВІДПУСТКИ
На підставі медичного висновку жінкам надається оплачувана відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами тривалістю:
1) до пологів - 70 календарних днів;
2) після пологів - 56 календарних днів (70 календарних днів - у разі народження двох і більше дітей та у разі ускладнення пологів), починаючи з дня пологів.
За бажанням жінки та у разі відсутності медичних протипоказань частина відпустки тривалістю 70 календарних днів, передбачена до пологів, може бути перенесена та використана жінкою частково або повністю після пологів, починаючи з дня пологів. При цьому загальна тривалість відпустки не може перевищувати сумарно 126 календарних днів (140 календарних днів - у разі народження двох і більше дітей та у разі ускладнення пологів).
Частину статті 17 виключено на підставі Закону № 2728-VIII від 30.05.2019
В нашій електронній бібліотеці ви можете безкоштовно і без реєстрації прочитати «ЗУ «Про відпустки» — нова редакція від 12.10.2025» автора Верховна Рада України на телефоні, Android, iPhone, iPads. Зараз ви знаходитесь в розділі „Стаття 17. Відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами“ на сторінці 1. Приємного читання.
TextBook